Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Βιβλίο Ευχών Ιβουάρ ! ! !

Νυχτερινή ανάρτηση σήμερα!!!

Ωραία είναι όταν επικρατεί λίγη ησυχία στο σπίτι αφού τα ζουζούνια μου κοιμούνται!!!!
 Σε λίγες ημέρες ξεκινάει επίσημα, η φετινή σχολική χρονιά, αν και εμείς ξεκινήσαμε τον παιδικό σταθμό από την προηγούμενη Πέμπτη, σας εύχομαι ολόψυχα καλή σχολική χρονιά να έχουμε και φυσικά καλό χειμώνα με λιγότερες στεναχώριες. 

Την Κυριακή που μας πέρασε, ένα ακόμα αγαπημένο μου ζευγάρι παντρεύτηκε η Γεωργία και ο Αθανάσιος!!!  
Για τους καλούς μου φίλους είναι αυτό το ευχολόγιο σε  αποχρώσεις του ιβουάρ!!!

Το εξώφυλλο με δαντέλα και μαργαριτάρια!!


Η βιβλιοδεσία του χειροποίητη!


 Με υφασμάτινη θήκη στα ίδια χρώματα!!




Κάποιες από τις εσωτερικές σελίδες του βιβλίου!






Ευχαριστήριες καρτούλες σε σχήμα καρδιά για την δεξίωση!!


¨Ώρα να σας καληνυχτίσω !!! Ήταν μια κουραστική ημέρα....
Σας φιλώ !!!! 

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Φανταστικό! Μ΄αρέσει όταν έχω λίγο χρόνο το πρωί να βγω στην γειτονιά πριν την δουλειά, να βλέπω όμορφα πράγματα! Ξεκινάω την μέρα μου με άλλη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το βιβλίο-ευχολόγιο!!! Κομψό και αριστοκρατικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω πολυ πολυ!!!! Αυτο ηθελα να πετυχω!!!! Ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου, πάντα ξεχωρίζεις με τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις!!! Είναι πραγματικά ρομαντικό και σίγουρα θα συνοδεύει μια αριστοκρατική ατμόσφαιρα!!!! Μπράβο σου!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και να έχεις ένα υπέροχο φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή