Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ΠΡΟΒΑ ΤΟΥΡΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ !

Γειαααααα!!!
Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Το δικό μου ήταν δημιουργικό και με πολλές πολλές κατασκευές.
1 Ιουνίου η μικρή μου νεραιδουλα Αλεξάνδρα έχει τα τρίτα της γενέθλια και αποφάσισα να της φτιάξω με τα χεράκια μου την τουρτιτσα της. Στα λόγια βέβαια είμαι καλή αλλά στην πράξη δεν τα πάω καλά με το να φτιάχνω γλυκά, σε γενικές γραμμές τα πάω χάλια λένε οι δικοί μου. Έτσι λοιπόν έπρεπε να πάρω σωστές οδηγίες απο την φίλη μου και ειδικό στα γλυκά και στις τούρτες Φλώρα παντεσπάνι, γέμιση, ζαχαροπαστα, όλα μου τα είπε και αν δεν ήταν αυτήν όχι τούρτα δεν θα φάμε αλλά ούτε και κεκακι. Να είσαι καλά κούκλα!!!!!
Το αποτέλεσμα είναι αυτό που θα δείτε αλλά θέλω επιεικια από τους ειδικούς, ήταν πρόβα για την κανονική που θα φτιάξω.




Να τη.......... η κάτω στρώση είναι φράουλα και η επάνω σοκολάτα!!!!!!!!!!

Φτιάχνοντας την τούρτα μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω βραχιόλια δωράκια για τα κοριτσάκια!!!!
Όμως ένα είναι το πρόβλημα, τόσο πολύ που άρεσε στην Αλεξάνδρα η τούρτα που δεν μας αφήνει να την φάμε, μόνο αλυσίδες δεν έχει βάλει στο ψυγείο....!!!!....!!!!

καληνύχτα!!! φιλάκια!!!




23 σχόλια:

  1. ειναι υπεροχη!!!!και τα βραχιολακια απιστευτα!!μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Δέσποινα τα κατάφερες εξαιρετικά και διώροφη και με διαφορετικές γεύσεις τι να πω είναι θαυμάσια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! για στα χεριά σου μα πιο πολύ χαίρομαι που η αδυναμία μου το χάρηκε πιο πολύ από όλους !!!!! από ότι κατάλαβα χαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκανες υπέροχη δουλειά!!! Υπερπαραγωγή η τουρτα της μικρής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχη η τούρτα και απίθανα τα βραχιολακια...Καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά εσύ ζωγράφισες! Τέλεια η τούρτα κι οι λεπτομέρειες απίστευτες! Ασε τα στολιδάκια, θα τρελαθούν τα πιτσιρίκια!
    Βάλε μας ,όμως ,και τη συνταγή, που ξέρεις γενέθλια έρχονται και σε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ η ζουζουνα μου,μολις ερθει ο Λαζαρος να δεις πως θα του την δωσει..χιχιχιχι...καλουτσικη την εκανες μικρη,αφου δεν με περιμενες να την κανουμε μαζι μην περιμενεις να σου πω πως ειναι υπεροχη...φανταστικη ουτε να σου δωσω συγχαρητηρια...φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοριτσια ευχαριστω πολυ!!! Η χαρα της ειναι απερίγραπτη και γι αυτο ειμαι πολυ χαρουμενη!!
    Νικη, τα υλικα ειναι απλα και γενικα ευκολη η συνταγη θα την βαλω καποια στιγμη.
    Φιλεναδα τι να κανω, το Σαββατο με επιασε η μανια της κατασκευης και δεν μπορουσα να σταματησω...κουραστικα ομως πολυ δεν το ξανακανω δυο τουρτες σε μια μερα, ποιος ειμαι ο Παρλιαρος!!! (μακαρι να ημουν...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτι ξέρει η Αλεξάνδρα...Νομίζω πως κι εγώ το ίδιο θα έκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα μου φαίνεται μια τούρτα φτιαγμένη από επαγγελματία..!
    Να τα εκατοστήσει η μικρή :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ με την Georgia!!!Επαγγελματικό αποτέλεσμα!!!!Απλά τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Δέσποινα. Ανταποδίδοντας την επίσκεψη βρήκα ένα πολύ όμορφο blog με πολύ ωραίες δημιουργίες. Απίθανα τα βραχιολάκια θα ξετρελλαθούν τα μικρά και φοβερή η τούρτα. Άδικο έχει η κορούλα σου; Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά στη μικρούλα!!! Τέλεια η τουρτίτσα δείγμα!!! Φαντάζομαι την πραγματική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου σε λίγες μέρες.Υπέροχη τούρτα εκπληκτικά τα βραχιολάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα αυτή η τούρτα δεν είναι για φάγωμα... Είναι έργο τέχνης!!!!!!! Πολύ ωραία ιδέα τα βραχιολάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προβα??? ΠΡΟΒΑ????!! Δηλαδη η κανονικη ποσο πιο τελεια μπορει να γινει?! Εγω μια τουρτα εχω φτιαξει ολη και ολη με σαβουαγιαρ και εκτος οτι εγερνε, εμοιαζε και με βασιλοπιτα... Πονεμενη ιστορια... Να χαιρεσαι τα παιδακια σου και το παρτυ να εχει τρελη επιτυχια {με τετοια τουρτα μονο επιτυχια μπορει να εχει!} Καλως σε βρηκα και εγω..! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και αυτή είναι μόνο η πρόβα; Δεν την αδικώ την μικρή και εγώ δεν θα άφηνα κανέναν να μου την αγγίξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. EIΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ εντυπωσιακα !!!τα βραχιολακια μου τραβηξαν παρα πολυ το ενδιαφερον .....!!και παλι ενα μεγαλο μπραβο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Are you making your own style by yourself, or even installing from ThemeForest?
    Also visit my web page Rapidshare Download

    ΑπάντησηΔιαγραφή