Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

My beautifull Butterfly!!!!!

Κάλο Μήνα !!!! Καλό Φθινόπωρο!!!
Τι κάνετε ?? Ετοιμαστήκατε  ψυχολογικά για τον χειμώνα ? 
Εγώ δεν θέλω να το πιστέψω ότι τελείωσε το φετινό καλοκαιράκι και ελπίζω να κρατήσει ακόμα ο καλός καιρός !!!!

Σήμερα θα σας δώσω φτερά πεταλούδας και θα σας πάω στην ημέρα του 15 Αυγουστου, ήμερα Γάμου της φίλης μου Έυης και του αγαπημένου της Γιώργου αλλά και την Βάπτιση της μικρής τους "πεταλουδίτσας" Ελένης.!!! 

Τα χρώματα που κυριαρχούσαν  φουξ και άσπρο!!!! 

     Θέμα η Πεταλούδα!!!!

Η είσοδος της εκκλησίας!








Χειροποίητο καβαλέτο με μικρές πεταλούδες που σχηματίζουν καρδιάς!!!







Το τραπέζι με τις μπομπονιέρες!!




 Μαρτυρικά βραχιολάκια!!!



                                             Γυάλες για τα ζαχαρωτά και τις καραμέλες!


                        Χειροποίητα χωνάκια για τις λιχουδιές με πεταλούδα και κορδελίτσα!!!!




                                 Ο στολισμός στο χώρο της δεξίωσης με φανάρια και δάδες !!!




                                                      Χαρτοπετσέτες με πεταλούδα !!!


                                                 Καρδάκι για το τραπέζι των ευχών!!!


Σας άρεσε???  Περιμένω την άποψη σας!!!

Με όλη μου την καρδιά εύχομαι στο αγαπημένο μου ζευγάρι να ζήσουν ευτυχισμένοι!!!!!
Να χαίρονται την μικρή τους Ελενίτσα!!!!

Σας χαιρετώ προς το παρόν!!!  Τα λέμε σύντομα !!!!


 







13 σχόλια:

  1. ΠΩΠΩ!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. WOWWW, you are a wonderful wonderful artist. I love your work. Great job. Congratulations. Kisses and hugs Kayala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωωω! όλα υπέροχα γλυκιά μου, πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα!Ειδικά η καρδιά από πεταλούδες μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέμα με την πεταλούδα μου άρεσε πολύ!Αλλά και τα χρώματα πολύ ταιριαστά με το σύνολο!Καλό φθινόπωρο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφα, μπράβο σου, ειδικά ο πίνακας με τις πεταλούδες φοβερή ιδέα!!
    Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φροντισμένα και πανέμορφα ως την τελευταία λεπτομέρεια!!!
    Πολλά συγχαρητήρια!!
    Σου στέλνω την καλημέρα μου...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφος στολισμός! Να ζήσουν οι φίλοι σου και η κορούλα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικό,πολύ προσεγμένο και λεπτομερές,δεν νομίζω ότι λείπει κάτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι λεπτομέριες στα χωνάκια φανταστικές, όπως και ο πίνακας με τις πεταλούδες!! Μπράβο. καλό φθινόπωρο να έχουμε! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια!Τέλεια!Τέλεια! Πολλά μπράβο!!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή